دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام
دلساخته های آنی

همه ی پست ها دلساخته های ادمین وبلاگ هستند
از جعل و کپی برداری یا پاک کردن لوگو راضی نیستم
دیگه خودتون و وجدانتون و خدا...

دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام





۲۰ سالگی

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۳۴ ق.ظ

سه روز پیش ۲۰ ساله شدم رفت ... :)

دعا کنید برام خدا عزیزامو بیشتر از قبل حفظ کنه

شرِ اشرار رو کم کنه

و به زندگیم نورشو بده :)

خستم...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۸
دلساخته های آنی

نظرات  (۳)

۱۱ دی ۹۹ ، ۱۹:۴۷ غریبه آشنا A

سلام عزیزدلم چطوری؟😍❤

آنه تو 20 سالته!! ماشالله خیلی متین و سنگین تر از سنت بنظر میای 👌❤

ان شا فارغ التحصیلیت و جشن ازدواج و خوشبختیت عزیزم😘😙😍😊

پاسخ:
سلام آشنای من ، ممنونم عزیز دلم ، نظر لطفته 
ان شاءالله خوشبختی و عاقبت به خیری هممون😍😍😘 خیلی خوشحالم کردی
بعد از مدت ها اومدم با خودم گفتم ینی الان کسی نظری داده؟
۲۲ دی ۹۹ ، ۰۱:۵۵ غریبه آشنا A

سلام ب روی ماهت عزیزم خوبی؟ 😘😍😊

اتفاقا بین مشغله هام ذهنم درگیر این بود که این مدت کجایی!! خوشحالم که بعد از مدتها دیدمت دوباره...از دل ب دل راه داره 😉 ما پل میزنیم ❤😊

پاسخ:
ممنونم میگذرونم.تو چطوری؟
مرسی از مهربونیات😍⚘
۰۸ بهمن ۹۹ ، ۰۷:۱۸ ❤🦋نازنین 🦋❤

سلام حالتون چطوره 😊

با اینکه گذشته ولی تبریک میگم تولدتون رو 🌹🌹💐💐💐

امیدوارم بهترین ها نصیبتون بشه عزیزم 🙏

پاسخ:
سلام بر انرژیِ امروزِ من 
اتفاقا با اینکه گذشته منو ردباره به یاد سنم انداختید و انگیزه دادید بهم
ممنونم ازتون ، همچنین شما🤩🤩😍⚘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">