دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام
دلساخته های آنی

همه ی پست ها دلساخته های ادمین وبلاگ هستند
از جعل و کپی برداری یا پاک کردن لوگو راضی نیستم
دیگه خودتون و وجدانتون و خدا...

دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام





رودلی۱۰

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۸ ق.ظ

یک جمع هایی هم هستند که خصوصی ترند ، اندکی جای تو نیست
نمیدانم
نمیدانم من جزو اینگونه آدمانی هستم یا فقط من اینگونه آدمی هستم ؛
اما من کسی هستم که همه‌تان در ذهنم نقش بسته اید ، شاید کیلومتر ها دورتر و بدون ذره ای ارتباط و یا یا حتی به نزدیکترین حالت ممکن ، همین تویی که داری میخوانی ام ، حتی کسی که از بیخ مرا و هستی ام در خلقت را نشناسد و قص علی هذا ... ساعت ها فکر شبانه روزی مرا تشکیل می‌دهند ...
شاید حتی در زندگی کسی ذره ای متشکل جایگاهی نباشم اما این ذهن من است ، تا به امروز که ۱۹ ساله ام موفقم به اینکه تا نصف ۲۴ ساعته انعام را از سوی خداوند باری‌تعالی بدونِ ذره ای ناراحتی بر بی نقشی سقف زُل زده و ساعتها بی وقفه به پرواز ذهن در آیم.
من بی معرفت نیستم ، من اتفاقا به شکل عجیبی به انسان ها طولانی مدت فکر میکنم ، اما نمیدانم شاید کلام و جسم بنده ی حقیر نسبت به آنچه در خود میپروراند مدام در دوری جستن است.
من بی معرفت نیستم و از صمیم قلبم دلتنگ آدمها یا بهتر است بگویم دلتنگتان هستم و برایتان آرزوی بهترین ها را دارم ، البته بازهم میگویم ، یک جمع هایی هستند که خصوصی ترند و جای تو نیست ، بعضی ذوق ها را در خودت کور کنی بهتر است تا اینکه در اشتیاق ارائه ی ذوق از برای آدمیانی باشی که در تلاش برای جمع شدن و در نهایت مچاله شدن در میان آنها باشی ،
دنیای اجسام من شاید محدود باشد ؛ اما دنیای فکر من حتی اقیانوس هم نیست چرا که اقیانوس هم تمام شدنیست... :) همه در اقیانوس نامحدود فکر من موج میزنند ... :)
یادتان باشد که ساعتها به شما فکر میکنم♡
خداوند بزرگ مرتبه حافظتان‌

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۷
دلساخته های آنی

نظرات  (۳)

۲۷ تیر ۹۹ ، ۰۹:۴۱ محمدرضا حمیدیان

سلام براتون پیشنهاد دارم

 

پاسخ:
سلام ، خوشامدید
چه پیشنهادی؟
در چه مورد؟
۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۰:۴۷ ماهور بانو

سلام آنی

خوبی؟

پاسخ:
سلام عزیزدلم ،خوبم ممنون
شما خوبین؟
چقد دوستای بلاگی خوبن واقعا 😍
۲۷ تیر ۹۹ ، ۲۳:۴۰ ماهور بانو

عزیزم. من خوبم شکر خدا

دلت شاد💜

پاسخ:
خداروشکر
خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">