دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام
دلساخته های آنی

همه ی پست ها دلساخته های ادمین وبلاگ هستند
از جعل و کپی برداری یا پاک کردن لوگو راضی نیستم
دیگه خودتون و وجدانتون و خدا...

دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام





😏

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۵ ق.ظ

💔 : از این بدترم میتونه بشه؟

🧠 : حالا کجاشو دیدی

#آنی #دلساخته_های_آنی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۸
دلساخته های آنی

نظرات  (۴)

۱۸ تیر ۹۹ ، ۱۲:۴۰ مشتاقٌ الیه

سلام. چیزی شده؟ خوبید؟

پاسخ:
سلام ، نه بابا ، روال عادیه زندگی من کلا "چیزی شدس" :)  یه ثانیه اگر به کام باشه عجیبه
ممنون خوبم 
۱۹ تیر ۹۹ ، ۰۰:۵۵ سکوت شلوغ

همشو بسپار به خدا:)

اونوقت اخرش قشنگ میشه:) 

 

+ سلام چطوری؟ 

خوب از زیر پست اشپزی در رفتیا:)))

پاسخ:
امیدوارم :)
واقعا شرمندم از دستم ناراحت نشو ، من واقعا حال و حوصله ی تنفسم ندارم چه برسه بخوام آشپزی که خیلی دوسش دارمو انجام بدم ، معذرت...
۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۰:۱۶ سکوت شلوغ

دیونه 

ناراحت چی؟ چرا ناراحت بشم؟ 

پ ن اگر دوتا گوش شنوا و حافظه داغون و آلزایمری می خواستی من هستما:) 

پاسخ:
اختیار داری عزیزم ، تو تاج سری ، واقعا حس دوستیتو از عمق دلم حس کردم مهربون ،مرسی هستی
۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۲:۳۱ سکوت شلوغ

لطف داری قربوووونت💜

پیروز و شااااد باشی😉

پاسخ:
مرسی عزیزم همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">