دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام
دلساخته های آنی

همه ی پست ها دلساخته های ادمین وبلاگ هستند
از جعل و کپی برداری یا پاک کردن لوگو راضی نیستم
دیگه خودتون و وجدانتون و خدا...

دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام





بهترینِ خودت باش 🥀😏

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳ ب.ظ

من همیشه سعی کردم در هرآنچه قرار میگیرم بهترین باشم
حتی در چیزی که به آن محکومم ؛
من در مرگ بهترینم

#آنی #دلساخته_های_آنی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۷
دلساخته های آنی

نظرات  (۵)

سلام  شب خوش😊

جمله از کیه؟منظورش چیه در مرگ بهترینم؟؟

پاسخ:
سلام دوست عزیز ، روز بخیر
از خودمه
منظورم اینه که من به مرگ محکومم
و در مرگ بهترینم یعنی حتی با وجود مرده بودن هم به خوبی دارم ادامه میدم و مردگی میکنم :) ، در واقع با وجود مرگ (روح) هم بهترینم🥀

سلام ممنون همچنین 🌷

آخی چه غم انگیز🙁👌

پاسخ:
بله :) 
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۰۳:۵۷ گندم فراهانی

سلام آنی جان 

من همیشه همینطور بودم یک خلقی ک از بچگی همراهم بوده بخصوص تو زمینه ی هنرم تا حالا اما یسال ازین حسن خلقم سو استفاده شد ://  

 

پاسخ:
سلام
بالاخره به قطار در حال حرکت سنگ پرتاب میشه ،تو بهترینِ خودت باش :)
برات آرزوی بهترین ها رو دارم
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۵۸ گندم فراهانی

فداتتتتم 😍😍😍

پاسخ:
خدانکنه :)
۰۱ تیر ۹۹ ، ۰۲:۱۹ ماهور بانو

🧡💛💜

پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">