دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام
دلساخته های آنی

همه ی پست ها دلساخته های ادمین وبلاگ هستند
از جعل و کپی برداری یا پاک کردن لوگو راضی نیستم
دیگه خودتون و وجدانتون و خدا...

دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام





مهره ی سوخته

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۵۷ ب.ظ

دل ما کلبه ی احزان شد و دیده مان کور

اما نه بویی از یوسف آمد و نه خبری از پیراهنش

#آنی

#دلساخته_های_آنی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۶
دلساخته های آنی

نظرات  (۲)

۱۶ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۳۵ مشتاقٌ الیه

بالاخره روزی دیده تان روشن میشود... :)

پاسخ:
ان شاءالله
+ پ ن: انتظار شخص خاصی نیست . نمیدانم انتطار چه چیز دست نیافتنی در دلم مانده . حتی خودم نمیدانم . آرامش ؟‌ مرگ؟ عشق؟ و... نمیدانم
۱۶ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۰۶ مشتاقٌ الیه

فکر میکنم عشق باشه. بالاخره شما هم حق دارید... یعنی بهتره عشق باشه. خدا نکنه مرگ و ناامیدی و ترس باشه...

پاسخ:
من ترس دارم . عاشق شدن رو دوست ندارم .حداقل فعلا نه .
نمیدونم. یه حسی دارم.شاید همین روزا از سرم بپره. انگار دوست داری عاشق باشی اما هیچکس نیست(جدای از عشق های دیگر که مثلا من واقعا مادرم رو میپرستم)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">