دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام
دلساخته های آنی

همه ی پست ها دلساخته های ادمین وبلاگ هستند
از جعل و کپی برداری یا پاک کردن لوگو راضی نیستم
دیگه خودتون و وجدانتون و خدا...

دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام





التماسی نیست!

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۴۰ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۳
دلساخته های آنی

نظرات  (۳)

۰۳ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۱ مشتاقٌ الیه
سلام. بسیار عالی
ببخشید اینو میپرسم ولی همه کارها از خودتونه؟ مثلا هم متن و هم تصویر از خودتونه در این کار؟
پاسخ:
سلام 
خیلی ممنونم
بله همشون مال منه،مطالبی که برای خودم نیست حتما منبع رو براشون نوشتم ،فکر نمیکنم به تعداد انگشتای دست برسن اونایی که متعلق به خودم نیست
حتی بعضی هاشون متن مال من نیست عکسو خودم درست کردم زیر متن تو عکس نوشتم متن برا کیه و یا برعکس(عکسام لوگو یا آدرس وبم رو دارن)
۰۳ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۹ مشتاقٌ الیه
بسیار نیک
از این توانایی ها استفاده بفرمایید. واقعا عالیه، واقعا لذت بردم. 
من شخصا ازتون درخواست میکنم به فعالیتتون هدف بدید، پیشرفت کنید
مطمئن باشید در آینده شکوفا خواهید شد و به اون حد بالای تولید محتوا خواهید رسید
پاسخ:
بسیار بسیار از لطف و توجهتون ممنونم
خیلی ممنون از تحسین و تشویقتون که حتما بی اثر واقع نخواهد شد
ان شاءالله.خیلی ممنونم بازهم
دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">