دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام
دلساخته های آنی

همه ی پست ها دلساخته های ادمین وبلاگ هستند
از جعل و کپی برداری یا پاک کردن لوگو راضی نیستم
دیگه خودتون و وجدانتون و خدا...

دلساخته های آنی

در مسیر دنیا ؛دل ساخته ام،تاخته ام،زلف همی بافته ام،داشته ام در سر خود که خدا میبیند،وَ توکل به پا داشته ام





علام الغیوب...

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴ ق.ظ

آهنگ دلم ، قلم را به رقصی غم آلود در آورده است.
هوا برای تنفسم کافی نیست.
خدا در هوایم نیست،شاید هم من در هوای خدا نیستم،"نمیدانم"
اما ای عشق جاودانه ی من: خواستارم بدانی هدفی که در آستانِ تیغ گاهِ رسیدن و نرسیدنش مانده ام،هیچ گاه آستان حضرت حق را جایگاه نیست ...
خواستارم بدانی در قعر اقیانوسم به سر میبرم و چشمانم سوسوزنان به ریسمان الهی چنگ میزند،
اما چنگ من نفوذی درطناب ندارد...
خواستارم بدانی شرم حضور در بارگاه خداوندی ات دارم
به هوای حوالی ات راضی ام...

مرا مدد رسان ای مُمدِّ حیات ...(الهی آمین)

#آنی
#دلساخته_های_آنی

http://delsakhteani.blog.ir


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۵
دلساخته های آنی

نظرات  (۱)

۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۵:۰۱ مشتاقٌ الیه
سلام. ان شاالله خدا کمک میکند :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">